Kampanya yüzümüz Hande Erçel’in, tüm hayırseverleri kampanyanın başrolü olmaya davet ettiği projemiz, sosyal medya ve televizyon üzerinden geniş kitlelere ulaştı. Twitter’da #Kahraman4381 etiketi, tüm dünyada Trend Topic oldu ve 6. sıraya kadar çıktı. Proje kapsamında çekilen reklam filmi ise kamu spotu* olarak TV kanallarında toplam 13 saat 27 dakika yayınlandı (24 Haziran 2021-19 Ekim 2021 arası).
Hem kanser hastalığına hem de zorlu pandemi şartlarına karşı, ekonomik olarak da mücadele eden kanser hastaları ve ailelerine maddi destek sağlamak ve bunu sürdürülebilir kılmak amacıyla kamuoyu bilinci ve desteği oluşturmak için yola çıkılan projede 806.739 TL bağış toplandı.
Kampanyamız ayrıca, Fox TV’de yayımlanan, Türkiye’de ve yurtdışında önemli bir izleyici kitlesine sahip olan “Sen Çal Kapımı” dizisinin senaryosuna da dâhil oldu. Buradan izleyebilirsiniz.
Kampanyanın konsept ve tasarımını gerçekleştiren yaratıcı ekip Medina Turgul DDB Reklam Ajansı ve PTOT Film Prodüksiyon Şirketi başta olmak üzere, bu hedef uğruna çalışan, kampanyaya farklı sektörlerden destek veren 350 gönüllümüze sonsuz şükranlarımızı sunarız.
Bu projeyle aldığımız ödüller:
ACE of M.I.C.E. Awards 2021: Yılın En İyi Sosyal Sorumluluk Projesi
Effie 2022: Sivil Toplum Kuruluşları dalında Bronz Effie Ödülü
*RTÜK tarafından 04.08.2021 tarih ve E.44096195 110-03-17559 sayılı bildirge ile kamu yararına yönelik spot film olarak kabul edilmiştir.